Bästa, alla kategorier!



För miljön
För ditt golv
För dig

Damn, jag borde verkligen börja skriva slogans till reklamer.

Jag har städat sedan 15:30, för jag ska ha finbesök av två damer i helgen och har inte städat sedan... Längesen i alla fall. Vem hade kunnat ana att jag har ett trägolv?

Nu sitter jag i sängen och väntar på att det blöta trägolvet ska torka. Givetvis är det Grumme på golvet, alltid Grumme. Vem vill andas in massa läskiga rengöringsmedel? Inget doftar heller som Grumme! Dessutom är det lika bra att vänja sig tills man får barn. Som Fotbollsfrun säger "Man ska inte ha medel hemma, som man inte kan spruta i synen på en bebis" På så sätt slipper man även massa barnsäkra hakar på skåpluckor att irritera sig på, för att sedan aldrig skruva bort.


Va inte dum(e), välj Grumme!

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0