Stackars rika lilla flicka...

Jag har börjat fundera över födelsedagspresenter. Får väl inga innan helgen, men i alla fall så är jag nyfiken!
Jag har "önskat" mig av mamma:
* Vegetarisk receptbok
* Skor
* Biljett till new moon (fixad redan)
* En blekning (Mitt hår behöver VERKLIGEN lyftas)
* Och nåt mer jag glömt.

Det mesta man önskar sig kan man antingen köpa själv eller så är det för dyrt. Tänk att vara rik! Man har liksom redan köpt allt man vill ha, vad ska man då önska sig? Dessutom så uppskattar man säkert inte det man får eftersom man kan köpa 10 såna själv.

Jag tror det är väldigt bra att alltid tråna efter något, och alltid ha en längtan. Inte bara se något i ett skyltfönster och gå in och köpa det direkt. Det är lite därför jag inte är tillsammans med min drömkille, tror jag.


Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0