SKANDALEN! Can you keep a secret?



Jag är jättekär i honom! (På ett icke-sexuellt sätt)

Jag skulle vilja gifta in honom i min framtida homo-familj, men de bögar jag känner vill ha så maaanliga killar. Typ skägg och hår på bröstet- allt sånt som jag själv ogillar.

En viss bloggerska menar att han härmar och vill vara hennes vän, som har Sveriges största homoblogg. Detta stämmer inte! Jag såg Mattiaz för flera år sedan på censurerad ungdomscommunity, och han är samma härliga person idag, med samma icke-kopierade poser. Detta var alltså långt innan den andres blogg ens var påtänkt, så vem härmar vem här egentligen?

Ville egentligen bara hylla denna fina, egna, vågade och härliga människa och önska honom lycka till med karriär och allt - vi i tråkSverige behöver dig!


Just det, låten är  skitbra också... ( Jodå, lyssna på den ca 5 gånger, du kan inte glömma den)

Kommentarer
Annonser från BloggPartner
Postat av: iidaa

hittade dej via mattiaz blogg, den låten går vaaaarm hemma hos mig :)

2009-11-14 @ 15:45:41
URL: http://iidaallansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0