Porrblogg

Såg precis en av Sveriges porrigaste bloggar, värsta jag sett rent ut sagt. Jag tänker inte skriva vem det var, för jag vägrar göra reklam för andra. Men hur tänker man om man lägger ut hela sitt privatliv (bokstavligen) i form av massvis med nakenbilder och text om hur ens samlag med pojkvännen går till?! Trodde inte någon hade så lite självrespekt, och bara kunde fläka ut sin kropp i en BLOGG. Jag som blev förvånad när Sveriges största bloggerska lade ut bilder på sina trosor och ben i solariet - men detta tar priset! 

Att vara en porrstjärna är en sak (moraliskt korrekt eller ej, tar inte ställning till sådant) men att i en blogg, som är en dagbok på internet, utlämna sitt liv och sin kropp till hela världen är bara ofattbart. Flickan är dessutom runt 20-snåret max och bilderna kommer alltid finnas kvar. Tänk på det tjejer; vad ni än lägger ut/laddar upp på internet så kommer ni aldrig kunna radera ut det helt.

Ta hand om er och bry er om och respektera er själva - annars kommer ingen annan göra det!


Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0