New Moon och Twilight

Lång och intensiv dag, nu sitter jag hemma hos min mor i Norrland och har precis sett Twilight på tv1000. Första gången för mamma och kanske 42:a för mig. Mamma tyckte den "var bättre än jag förväntade mig". En bra reaktion för en första titt!

Idag var det New Moon i Kista som var prio nummer ett och precis när jag skulle gå kom Gustaf ut från toaletten. Han hade en födelsedagspresent till mig:



Sååå underbar, den passar som handen i handsken på min vägg. (Sorry för dålig bild, var stressad till pendeltåg)


New Moon blev verkligen den bästa film jag sett, som jag sade innan. Två ord: SE DEN.

Nu ska jag lägga mig i sängen och ringa lite till Mr. A, imorgon blir jag tårtad på sängen och får sång sjungen till mig live.


GodnattKärlek!

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0