McDonaldsjobb?

Dennis ringer...
Jag
: - *ljudlig suck* mm...
Dennis: - Hej Annelie (Internt)
Jag: - Hej Annelie
*Här följer lite fler ointressanta saker tills...*
Dennis: - Vad gör du?
Jag: - Inget. De ringde från McDon...
Dennis: - Är du ensam?
Jag: - De ska...
*Någon i bakgrunden hejar*
Dennis: - Heej. *Till mig* Du, jag ringer upp dig jag
Klick...
 Och jag fick aldrig berätta att de vill ha mig på jobbintervju på torsdag (min födelsedag), så jag berättar för er istället.

Är det dubbelmoral att jobba på McDonalds och samtidigt vara emot massuppfödning som leder till slakt osv?
Jag m å s t e ha ett jobb, annars går jag snart under.

Nu ringer han igen...

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0