Kalvgos

Nu har jag varit på bondgården. Var så himla mysigt, klappade kor i alla åldrar.


Ett möte mellan två vänner



En av tvillingkalvarna. Den var lite blyg. De var yngst, ca 1 månad.


Tyckte lite synd om dessa, stod inne hela tiden utom 4 månader. De var läskiga att klappa, hade så långa tungor!

"Ungdomarna" var roligast. De posade så fort Nathalie höll fram sin kamera. De får även gå ute när de vill.

Kommer bättre bilder om ett par dar då jag snott lite ifrån Nathalies systemkamera!

Usch, jag kan verkligen inte äta dem! De gjorde mig glad, var varma och gosiga och som mänskliga barn; nyfikna, lite blyga, rädda och otroligt söta.  Alla var också olika. Vissa var mer skygga medans andra var väldigt sociala och framåt. Vissa råmade även efter uppmärksamhet, så himla sött!!


Nu ska jag ge min onda hals lite glass, se klart PETA-dokumentären, kanske skriva lite och sedan soooooova!

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0