Födelsedagen so far..

Slutat skolan för dagen nu, nice! Nu ska jag lyssna på musik och plugga lite tills typ 4 då jag ska duscha inför mitt lilla kalas!


Operatårta imorse! Det var inte så gott, mammas eller min är godare. tur att jag får hjälp att äta upp den senare.

Har under dagen fått massor av gratulationer, så himla underbara vänner jag har!
Min favoripresent hittills:


En av mina favoritkomiker gratulerade mig på min födelsedag!!



På matten försökte jag, för att slippa använda miniräknare, göra en såndär lätt uppställning som man kunde på mellanstadiet. Såhär gick det:


Till slut så! bara det att jag från början gjorde som när man räknar minus. Gav 10+ så det blev ett tio gånger större svar.



Jag har sedan igår försökt ta bild på mitt nya nagelsmycke.
Det är ungefär omöjligt. Denna bild är den bästa, man kan nästan ana stenen som hänger ifrån lillfingret.



Lunchen. Jag tar ALLTID mycket chokladpudding trots att jag v e t  att den dagen jag äter upp allt kommer bli historisk.

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0