Färdigbloggat

Jag blir ledsen varje gång jag ser att någon ska sluta blogga. Även om jag inte följer bloggen, blir ledsen för andras skull.



Fred Forsell slutar blogga! Har läst hans blogg någon gång. Var pappaledig länge och verkar så himla fin. R.I.P bloggen!

En annan ledsam sak är att jag måste ha en ny header. Min vän Marica pimpade min blogg så himla snyggt för någon vecka sedan. Men headern passar inte min nya profil och den är för stor. För mig som har laptop så tar den upp hela skärmen. Detta är så tråkigt, jag älskar den verkligen, men jag valde för mycket text. Så nu letar jag någon fin själ som vill hjälpa en fattig student!

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0