Bloggtips! Eller nåt annat skit...

Visst är det skittråkigt med matbilder och att läsa om vad folk har gjort idag/helgen/veckan om det inte är något överdrivet speciellt då? (Max ett litet by the way)

När jag först hörde om blogg så var det en dagbok på internet. Men jag tror nog att de flesta kan hålla med om att den har utvecklats och blivit mer av ett sätt att exponera sig, att visa upp sig! Bloggar som handlar om vad bloggar ska handla om är inte roligt. Nej, folk vill ha skandaler, kläder(YUCK), lättkläddabilder (jo, det vill ni trots att ni skriker: HUR KAN HON LÄGGA UPP NÅT SÅNT?! Ni tittar flera gånger ändå), och skitsnack. Skitsnack och avslöjanden är nog det folk gillar mest. Och om jag fortsätter skriva nu så kommer folk kasta ett öga på min långa text, och kryssa min blogg.

Därför slutar jag skriva. Snart i alla fall. Detta var väl kanske lite av ett bloggtips, men samtidigt en åsikt. Skitsamma. Skriv flera och korta inlägg som är "speciella", så är det lättare och roligare att läsa. Dessutom ökar chansen till fler besökare ju fler inlägg du publicerar.

Och till sist; var DU! Personliggör din blogg - skriv om dina sjuka värderingar, hittepå, fobier, celluliter och ojämna bröst. För det är det som gör din mänsklig och härlig i andras ögon.

Tack den som lyssnade!

Puss


Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0