Spökliga nattgäster?

Jag vaknade för ungefär en timme sedan och började då instinktivt att leta efter telefonen. Varför ligger den inte bredvid kudden? Varför har inte larmet ringt? har jag fått några sms. Osv... När jag inte hittade den varken runt kudden eller på andra ställen på armlängdshåll så gav jag upp och tänkte att den låg på golvet.

Checkade facebook lite snabbt och gjorde sedan morgontoan. När jag kom tillbaka öppnade jag fönstret och andandes in Stockholmseftermiddagen och upptäckte något på nattduksbordet. Det var en hög, bredvid datorn och under modemsladden, som såg ut att en gång i tiden kunnat varit en telefon. Vilket den hade. Luckan var borta, och batteriet uttaget. (Luckan sitter runt halva telefonen och är sådeles svår att få bort)

När jag opererat ihop telefonen igen så visade klockan på 03:59, men den visade inga tecken på att någon ringt eller smsat och stört mig vid den tiden, som fått mig att slita telefonen i delar.

Det är bara väldigt konstigt. För den var samtidigt ganska fint placerad och UNDER sladden liksom.
Weird...

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0