Snattade kakdeg

Avd. Hur man vet att många har för lite att göra:


Och folk undrar varför man flyttade därifrån..?

Nu har killen ifråga startat en facebook-grupp, med i skrivande stund 422 medlemmar, som går ut på att man ska sympatisera med honom och tycka att han inte gjorde något fel.

Enligt honom tog han två degar, stoppade en i fickan för att telefonen ringde, och glömde sedan ta upp den igen. Även om det inte var hans avsikt att stjäla, så var det ändå hans ansvar och jag funderar lite på hur man kan glömma att man skulle ha två? Dessutom väger väl en pepparkakssats ganska mycket.

I alla fall, det kanske är lite väl hårt straff han kanske väntar, men jag tror nog inte heller jag skulle trott honom, som butikskontrollant eller anställd.

P.S (Som för tillfället är mina initialer) Jag tänker inte ens kommentera de minst två stavfelen i artikeltexten ovan...

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0