My love is a monster

Detta är Neytiri, hon är den vackraste flicka jag någonsin sett. Jag är förälskad i hennes utseende på alla sätt och vis. Hon är 3 meter lång, blårandig, har svans och fyra fingrar på varje hand. Hmm, missade jag något?
Ja, just det!
Hon exsisterar bara i filmen Avatar








Bilder från flickr.com

Jag tror att Avatar kommer bli en riktig succé. Inte bara för den extremt spännande och intressanta handling, utan även för att den är sjukt proffsigt gjord med den senaste tekniken och är den 4e dyraste filmen i världen. För att få Na'vi-folket att se så lika ut som människor så har de filmat skådespelarna framifrån och dokumenterat deras minspel - sjukt bra och av videon att döma lyckades de väldigt bra. Dessutom ser både miljön och folket mycket äkta ut, helt amazing! Längtar till filmen!

Besök den svenska sidan för avatar: www.avatarfilmen.se

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0