Mitt blogglov + Årets sista

Jag har fortfarande ett långt och oannonserat blogglov, men nu abstinensskriver jag ett inlägg och passar på att önska alla ett Gott Nytt År med massa nyårslöften ni ändå inte kommer hålla! 

Nu blir det systembolaget (viktigaste, de har inte öppet förrän nästa år igen!) för att inhandla saker jag tror  kommer bli för lite, men som säkert blir för mycket i alla fall.

Årets sista Dagens Youtube:



Och givetvis Dagens spotify:
Possibility, från New Moons finaste, sorgligaste och mest hjärtekrossande scen


På återseende.
KÄRLEK

Kommentarer
Annonser från BloggPartner
Postat av: Anonym

hahaha bäst ju!! <3

2010-01-01 @ 19:53:16
URL: http://miiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0