Mia Skäringer

Mia Skäringer är en av mina favoritkomiker och favoritbloggerskor.
Jag läste hennes blogg i samma veva som jag började läsa bloggar: december 2008.
6e januari skrev hon sitt sista inlägg.

Nu läser jag igenom hennes blogg ifrån december 2007 till januari 2009.
Jag ligger på mage i sängen och läser hennes underbara och jävligt långa (vilket jag vanligtvis ratar) inlägg, och har Lady Gaga i öron, högt!

Det är ett år sen nu. Ett år som gått sjukt fort men samtidigt sjukt långsamt. Snart är det jul, det medför så mycket ångest från förra julen och förra året. Men det medför även galet mycket hopp.
Ett nytt år, utan flera människor som vi inte kommer ha tagit i, kysst, knullat, pratat med eller saknat.
"I år har jag inte träffat dig" Så jävla skönt!

Och det kommer jag inte heller...

2009 gav mig så mycket, och det gjorde mig starkare, och mycket bättre på många sätt.
Dock var ni med då.
Det kommer ni inte få 2010.

Så fuck er, vi ses aldrig mer!



Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0