Kvarteret skatan - i nöd och lust!

Telefonen ringer. 08-nummer. Jag suckar, antingen någon klasskompis/lärare som vill fråga något eller så är det media (skämt)

- Pyra
- Ja, hej Pyra, jag heter Johanna och ringer från nöjeskontoret. Du hade mailat oss om två biljetter till Kvarteret skatan - i nöd och lust. Och jag tänkte bara säga att du får två biljetter.
- Men guuud vad kul! Tack så mycket. (Översmörar eftersom att paranoid som jag är tror jag alltid folk ska ta saker ifrån mig om jag inte blir överdrivet glad)

Gud, så roligt! Dessutom ska jag även på Cirkus Möller dagen efter. Båda är tv-inspelningar - vad ska man ha på sig? På senaste inspelningsprogrammet så satt vi längst upp, så man såg ungefär mina armar. Jävligt nice eftersom ingen är snygg skrattandes eller svettig för att tv-studion är hot as hell.



Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0