Köttdrömmar

Nu menar jag faktiskt inte köttsliga lustar, men det kunde mycket hellre vara det trots att allt som har kött i sig låter sjukt äckligt:

Köttflöjt
Köttgardiner ( direktöversatt från engelskans beefcurtains)
Kvinnokött
Osv..

I alla fall så drömde jag att jag jobbade på någon slags restaurang och vi skulle ha personalmiddag. Jag ber om något vegetariskt och får något som slutar på ...anka! Det är sjukt likt kött och jag vägrar smaka utan luktar lite försiktigt. Köksan börjar bli mer och mer osäker på vad det egentligen är och när jag tittar upp på hennes tallrik ser jag en överdimensionerad badanka i kött ligga på den och guppa!!! Då inser jag att min mat är en likadan fast utan huvud, så jag skjuter undan tallriken och de säger att jag kan äta bröd och spaghetti.

Jag hoppas de aldrig mer får jobba på restaurang!


Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0