Jobba med internet?

Hahaha min klasskompis undrade precis om jag vill jobba med "internet och sånt" med motivering att jag var mycket på facebook och håller mig uppdaterad!

Shit, do I really come off like an internet geek?

Visst, jag håller mig uppdaterad på de plan som jag är intresserad av och som är bra med tanke på de jobben jag vill ha. Allt finns ju på internet nu för tiden, så det är väl en ganska obligatorisk och viktig källa?

Jag tror att jag väljer att ta det som en komplimang- jag är uppdaterad!

Tror även att hon grundade de misstankarna på att vi innan snackat om den där lilla katten från Youtube som tydligen fanns som tips i dagens Metro. Ni vet den där katten de kittlar och sedan skrämmer. Enligt folk är detta sött och katten blir förvånad. Jag tycker det är ganska taskigt, katten blir rädd. Djur blir oftast inte förvånade/överraskade eftersom de inte kan förstå varför man gör så.

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0