Ice age 3

och... Guess what! Tacos! Fredagsklassiker som är ganska muppig men ändå sjukt gott. Edit hade hyrt filmen, som jag fick se när jag kom ifrån affären efter vad jag sagt skulle bli en halvtimme men blev 1.5 timme; Kan.Aldrig.Bestämma.Mig... Hade A i telefonen som tillsist fick tvinga ut mig efter att jag nästan onödigköpt massa julgrejer och vit blockchoklad. Gosade med en jättefin hund som hette Atlas på ditvägen också. Djur är så ljuvliga!



Det är så tråkigt med matbilder, så lägger bara ut denna. Ser exakt ut som köttfärs va? Well, det är soyaprotein och smakar exakt lika. Finns på påse i "tacohyllan" och man tillsätter 2 dl vatten och 1 dl krossade tomater (inte tvärtom, som jag gjorde och tillslut blev det två av varje). Lika gott!



Filmen var jätterolig! Bäst av alla tre tror jag, och älskar att det finns skämt för båda barn och vuxna (förhoppningsvis förstår inte barnen dem)



Nu sitter jag och "avnjuter" en sånhär- soygurt! Ganska okej och god, men smakar mer som puré och är väldigt söt. Nice med mangobitar i dock. Ballt att det är yoghurtkonsistens trots att det inte innehåller mjölk alls!

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0