Frostholm


(Det vet jag förresten en kille som heter i efternamn. Kristoffer, om du läser detta, hur mår du? Iofs hette jag något annat och var 14 år...)








Skrattade rakt ut när jag imorse vaknade till detta (Bilderna är tagna nyss, det är INTE sådär mörkt, problemet heter Nokia 6500 typ). Ett tjockt lager frost, hilarious! Om detta är det bästa snösubstitut Stockholm har att komma med så kunde det lika gärna va.

Och just nu: Ge mig EN anledning till att inte gå ner och skjuta ihjäl de som med piano och en och samma julsång torterat mig i flera dagar... Avd. bo aldrig ovanför skolans aula.

Just det, inget gevär. Crap

 

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0