Datorhelvete

Är så trött på Vista som alltid ska försätta sig i "svarar inte"-läge!! Skrev precis ett inlägg om en film jag just såg, och när jag skulle klistra in en grej så laggar den givetvis ur. KVINNLIGT KÖNSORGAN!!!

Efter jul ska jag köpa en bloggdator. Dels för att denna är trasig, så jag måste ha ett extra tangentbord hela tiden, och sedan för att den väger så mycket. Eftersom jag har min familj och en del vänner 30 mil away och gillar att resa landet runt så blir det ganska jobbigt att släpa på en vanlig laptop. Därför kommer jag köpa en...



Sån liten bebis!

Kommentarer
Annonser från BloggPartner
Postat av: Alex

Haha visst är jag? Det är ju läsarna som gör bloggen ju ;)Kram på dig!

2009-12-05 @ 23:53:18
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0