Dagens spotify

So don't try to change me.
Why would you change me?

I halvvaket läge. Men kan lyssna och halvligga och skriva. Ska försöka bli normal tills imorgon. Eller ja, normal för att vara jag.

Detta är dagen som jag minns den:

Pendeltåg, en brud drog in snor 734980743 gånger i minuten. Jag ville skrika åt henne men verkar vara för normal för att kunna det.

Intervju med cappucino och vatten

Lunch (vad som hände innan vet jag inte)

Hemma och sänga 40 min. Bloggade kanske?

Fika och folk som sjöng och läste vackert. Jag drack kaffe (!) och vitamindryck med koffein.

Sitta på kungliga stolen i klassrummet och halvsova.

Fika och se "semesterbilder" på de i klassen som var i Bryssel

Bara jag som tycker det var weirdly mycket fika för en skoldag?

När jag är vid mina sinnens fulla bruk igen så ska jag redigera detta inlägg med ett annat.

Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0