Coolchini!

Eh, jo jag var ganska borta imorse. Men kul hade jag i alla fall!

Idag har jag sovit och handlat inför veckan (det sista, har inte sovit inför veckan i wish men..)



Jag köpte en zucchini! Historiens coolaste grönsak! Kostade bara 8 kr också. Älskar den gnälliga känslan av zucchini mellan tänderna. Btw, är det bara jag som tycker det är genant att köpa gurka? När man står där och klämmer på dem och bestämmer vilken storlek man ska ha. Känns lite som om man är i en porrbutik och känner på dildos.

Jaja, jag köpte pepparkaksdeg med, och ni vet väl vad man säger om pepparkaksdeg?

Absolut ingenting.

Skrev till en person att jag blev akut sugen på det och tyckte de skulle göra mindre förpackningar till de som bara vill ha degen. Fick svaret "Haha herregud, du är ju kul du!"

Senare frågade jag Mike om han gillar zucchini:



Engelsmän....


Kommentarer
Annonser från BloggPartner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0